pondělí 20. dubna 2015

Narozeninová soutěž!!!


Já tomu jen stěží můžu uvěřit, ale příští víkend to budou už dva roky, co tento blog píšu. Je to neuvěřitelné. Vůbec fakt, že jsem u něčeho tak dlouho vydržela. Ale jsem za to moc ráda a doufám, že u toho vydržím ještě dlouho.
Ale nebyl by to správný blog bez jeho čtenářů, takže bych vám touto soutěží chtěla poděkovat za přízeň, že sem chodíte, čtete, komentujete. Výherci budou dva a jeden vyhraje Cartierova panteřice a druhý Mrs. Poe. Knihy věnovalo nakladatelství Metafora, takže jim moc děkuji.... Tak se pojďme přesně podívat, o co jde.

  • Soutěž bude trvat celý tento týden - 20.4 do 26.4 2015
  • Bohužel platí jenom pro lidi s ČESKOU adresou (popřípadě, kdyby se dotyčný SLOVÁK v brzké době dostal do Brna, tak může soutěžit také, předala bych cenu osobně!)
  • NEMUSÍTE mě nikde sledovat, ale budu moc ráda pokud nějaký odběr pravidelných čtenářů nebo follow na fb,tt,... dáte :) Můžete to brát jako malý narozeninový dárek pro mě :) V levém menu jsou ikonky, kde všude mě s blogem najdete.
  • Vítězové budou dva, jeden získá knihu Cartierova panteřice a druhý knihu Mrs. Poe, podle toho, co si v dotazníku vybere.
  • VYPLNÍTE DOTAZNÍK, kde uvedete pouze základní údaje jako přezdívka, e-mail,...Nic záludného tam nebude :)
  • Vítěze oznámím příští pondělí. Ti pak budou mít čas do čtvrtka, aby se mi ozvali na e-mail, který jim v pondělí pošlu s informací o výhře. Pokud se neozvou, vylosuji dalšího člověka.


Tak to by pro teď bylo k soutěži vše. Doufám, že vás soutěž potěšila. A že sem budete chodit i v novém, již třetím roce existence tohoto blogu. V neděli potom napíšu nějaký shrnující oslavující článek. Tak pak zatlačíme společně slzu dojetí, jak ten blog už umí ve dvou letech hezky chodit. :D

1 komentář:

  1. gratuluji ti k narozeninám, přeji další úspěchy a spokojené čtenáře! A určitě vyzkouším štěstí v soutěži :)

    OdpovědětVymazat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!