čtvrtek 14. srpna 2014

Bout of Books read-a-thon!!!

A máme tu další Bout of Books read-a-thon, který se bude konat od 18.8 do 24.8. Tudíž jeden celý týden.
ZDE se můžete přihlásit.


Tenhle post bude sloužit k celému průběhu read-a-thonu. Takže cíle, update, pocity... :D





MY GOALS/ MOJE CÍLE

Read at least 80 pages per day / Přečíst aspoň 80 stran denně. - Done/Splněno
Read at least 5 books /Přečíst aspoň 5 knihy - 4 read/4 přečtené
Review at least 3 of them/ Z těch aspoň tři zrecenzovat - 1 review/1 recenze

Víc si toho radši dávat nebudu, nebo to nedopadne dobře, jak se znám.

UPDATE

Pondělí
Rozečteno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Jude Watson
Přečteno stran: 108
Celkem přečteno: 108 str.
To není tak špatné, těch 80 stran jsem pokořila a kousek přidala, ale zítra se do toho pustím pořádně. Ale jako rozjezd to není tak zlé.

Úterý
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood
Rozečteno: Loot - Judy Watson, Šaty pro bohyni - Irena Závacká
Přečteno stran: 140
Celkem přečteno: 248 str.
Dneska jsem dočetla úžasnou Paní Hemingwayovou a hned po ní jsem si vzala ke čtení Šaty pro bohyni, zatím se mi to líbí. Loot zůstalo dnes nedotčeno. Ale zítra ho nejspíš dočtu, i když nebudu moc doma, tak snad něco přece jen dám. Dnes jsem s 140 stranami celkem spokojená.

Středa
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Judy Watson
Rozečteno: Šaty pro bohyni - Irena Závacká, Téměř ctihodná liga pirátů: Poklad čarodějky ze severu - Caroline Carlson
Přečteno stran: 124
Celkem přečteno: 372 str.
Tak na to, že jsem strávila den u zubařky a po úřadech, to nakonec dopadlo nad moje očekávání :D Zatím se mi docela daří, rozhodně lépe než minulý read-a-thon.

Čtvrtek
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Judy Watson
Rozečteno: Šaty pro bohyni - Irena Závacká, Téměř ctihodná liga pirátů: Poklad čarodějky ze severu - Caroline Carlson
Přečteno stran: 112
Celkem přečteno: 484 str.
Zajímalo by mě jestli někdy pokořím tu dvoustovku :D zatím nějak ne a ne se k ní přiblížit, natož zdolat.

Pátek 
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Judy Watson, Lady Fuckingham, Téměř ctihodná liga pirátů: Poklad čarodějky ze severu - Caroline Carlson
Rozečteno: Šaty pro bohyni - Irena Závacká
Přečteno stran: 302
Celkem přečteno: 786 str.
Wuuhhuuu to máme ale obrat :D Dočetla jsem Poklad čarodějky ze severu a zhltala na jeden zátah Lady Fuckingham. Tomu se ale říká rozličné žánry :D Dohromady to dalo nádherné číslo, na které jsem opravdu pyšná.

Sobota
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Judy Watson, Lady Fuckingham, Téměř ctihodná liga pirátů: Poklad čarodějky ze severu - Caroline Carlson
Rozečteno: Šaty pro bohyni - Irena Závacká, Analfabetka, který uměla počítat - Jonas Jonasson
Přečteno stran: 104
Celkem přečteno: 890 str.

Neděle
Dokončeno: Paní Hemingwayová - Naomi Wood, Loot - Judy Watson, Lady Fuckingham, Téměř ctihodná liga pirátů: Poklad čarodějky ze severu - Caroline Carlson
Rozečteno: Šaty pro bohyni - Irena Závacká, Analfabetka, který uměla počítat - Jonas Jonasson
Přečteno stran: 111
Celkem přečteno: 1001 str.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!