pondělí 18. listopadu 2013

Song of the Week: Lindsey Stirling ft. John Legend - All of me

Hezké pondělí! Jak se máte? Já zatím dobře, i když moje umělecké já strádá, protože se jedna struna z mé kytary rozhodla odejít na odpočinek a já nemám náhradní :D A dřív jak ve středu se ke koupi nové nedostanu. Tak si to bude vynahrazovat tady. Navíc mě čeká lítání po úřadech, takže si někde musím uklidnit nervy :D

Tenhle týden budou určitě nějaké další meme a minimálně dvě recenze, uvidím, jestli stihnu ještě nějakou další knihu, ale nevím, co číst dřív. Mám teď tolik nových knih, že snad zkusím ententýky :D
A jelikož je to pondělí, tak tu pro vás mám novou písničku a tentokrát youtube zabodoval a hned několikrát, tak výběr byl těžký, ale nakonec jsem zvolila tuhle úžasnou písničku od Johna Legenda s dokonalými houslemi Lindsey Stirling - All of me. Je to nádherná balada, doufám, že se vám bude líbit tak moc jako mě. A videoklip se jim opravdu povedl.
Takže mějte super týden, pevný nervy a úsměv na rtech!

John Legend ft. Lindsey Stirling - All of me

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!