neděle 4. srpna 2013

Mé knižní série (2)

Tak tu máme druhé pokračování projektu Mé knižní série. Tentokrát zabrousím trošku do knížek pro ty mladší, ale osobně si myslím, že tahle série může bavit koholiv, kdo není starý, zapšklý bručoun. Jedná se o sérii Hex Hall od Rachel Hawkins.


Jak ses o téhle sérii dozvěděla?
Viděla jsem na ni několik ohlasů na internetu. Převážně na Bookfanu. A byli dosti pozitivní a hned mě zaujali.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?
Všechny tři.

Co na tuhle sérii říkáš?
Je výborná, zajímavá a hlavně vtipná. Co díl to oddechovka na jedno odpoledne či večer. I když by člověk řekl, že je to pro puberťáky, protože se tam řeší láska, tak naopak je to vše tak uchopeno, že to není kýčovité a nejsou tam žádné slaďounké scény pro nadržené puberťačky, všechno je pojato s humorem, hlavní postava má neustále úžasné hlášky. A jsou tam důležitější věci, jde o takové moderní pronásledování čarodějnic a nadpřirozených bytostí. Zhltala jsem ji prakticky za tři dny celou. Až mi bylo líto, že to tak rychle skončilo. 

Který díl z celé série máš nejraději?
Asi ten poslední - Bitva o Hex Hall. Ten jsem přečetla nadlidskou rychlostí. Mám dojem, že jsem ho za celou dobu opravdu nedala z ruky.

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Tak zaručeně Sophie, hlavní postava. Ty její hlášky jsou neskutečné. Navíc právě Sophie vypráví celý příběh ze svého pohledu, takže o ty hlášky opravdu není nouze. A v kombinaci s její nejlepší kamarádou, které je upír, no prostě skvělá dvojka.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát? 
Tělocvikářka Vandy. Hrozná baba.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc? 
Pro české vydání byli použity originální obálky a jsou opravdu nádherné.

Která obálka se ti líbí nejvíc?
Je to dost vyrovnané, ale řekl bych, že ta první modrá Čarodějnice z Hex Hall se mi líbí nejvíc. Přijde mi nejtajemnější.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Závěrečná bitva o Hex Hall.       

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!